POLITICA DE RETURNARE
VERDEVA COSMETICS
La Verdeva, vrem ca fiecare comandă să fie o experiență reușită. În cazul în care un produs nu este potrivit pentru tine, ai dreptul să îl returnezi în condițiile de mai jos.
SECTIUNEA I: CONDIȚII GENERALE DE RETUR
1.1. Poți returna orice produs sigilat, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, fără a fi nevoie să motivezi decizia.
1.2. Produsele trebuie să fie în stare nouă, nefolosite, nedeteriorate și în ambalajul original.
1.3. Produsele care au fost desigilate sau testate nu pot fi returnate, conform OUG 34/2014, art. 16 lit. e), din motive de protecție a sănătății și igienă.
1.4. Dacă ai primit produse cadou sau mostre în cadrul comenzii, acestea trebuie returnate împreună cu produsul principal, în stare intactă. În caz contrar, valoarea acestora poate fi reținută din suma rambursată.
SECTIUNEA II: CUM INIȚIEZ RETURUL
2.1. Trimite un email la contact@verdeva.rocu subiectul „Cerere retur + numărul comenzii”.
2.2. Menționează produsele pe care dorești să le returnezi și motivul (dacă este cazul).
2.3. www.verdeva.ro va emite AWB-ul de retur, urmand sa comunice emiterea acestuia.
2.4.Asigură-te că produsele sunt ambalate corespunzător pentru retur. Produsele deteriorate în urma ambalării necorespunzătoare nu vor fi acceptate la retur.
2.5. Te asiguri că predai coletul curierului.
SECTIUNEA III: COSTURI + RAMBURSARE
3.1. Returul voluntar (din alte motive decât produs defect sau greșit livrat) se face pe cheltuiala clientului. Coletul trebuie returnat în cel mult 14 zile calendaristice de la data înregistrării cererii de retur.
3.2. La primire, coletul va fi verificat pentru respectarea condițiilor de returnare.
3.3. Coletul va fi refuzat dacă produsul nu respectă condițiile de returnare, dacă returnarea nu a fost notificată în prealabil sau dacă produsul este deteriorat din cauza ambalării necorespunzătoare.
3.4. În cazul în care ambalajul produsului este puțin deteriorat pe durata procesului de livrare (zgârieturi, deformări etc.), acest aspect nu reprezintă un defect al produsului. www.verdeva.ro nu poate fi tras la răspundere pentru ambalajul afectat. Produsul rămâne conform și utilizabil, poate fi returnat conform politicii de retur, iar dacă există disponibilitate, putem trimite separat ambalajul înlocuitor.
3.5. Rambursarea se face exclusiv prin transfer bancar (indiferent de metoda de plata card sau ramburs), în contul IBAN furnizat de tine, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului și verificarea produselor.
3.6. Nu acceptăm rambursări în numerar sau în conturi aparținând altor persoane decât titularul comenzii.
SECTIUNEA IV: PRODUSE DEFECTE SAU GREȘIT LIVRATE
4.1.In cazul in care produsele livrate prezinta defecte de fabricatie sau neconformitati, Cumparatorul poate solicita inlocuirea acestora sau returnarea contravalorii in termen de 2 zile lucratoare de la primirea comenzii, cu conditia ca produsele sa fie in ambalajul original si sa nu prezinte urme de deteriorare. In acest sens, Cumparatorul va depune o cerere de retur la adresa de corespondenta electronica contact@verdeva.ro.
4.2. Dacă ai primit un produs greșit, defect sau deteriorat masiv în timpul livrării, te rugăm să ne contactezi în cel mult 2 zile lucrătoare de la primirea coletului, pe email la contact@verdeva.ro, atașând fotografii clare ale produsului și ambalajului.
4.3. In cazul in care, in momentul primirii coletului cutia pare a fi deteriorata masiv (prezinta indoituri mari, lovituri, sau alte urme de deteriorare), insa hotarati sa acceptati receptionarea acesteia, va rugam sa filmati desigilarea coletului. Daca produsele comandate sunt deteriorate, va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa contact@verdeva.ro, cu subiectul "Produse Deteriorate + numarul comenzii", cat si filmarea desigilarii coletului, respectiv a produselor deteriorate.
4.4. Pentru cererile de retur sau orice reclamatie privind calitatea produselor, Cumparatorul poate contacta ALEXNECULA F.B.A SRL la adresa de emailcontact@verdeva.ro, urmand ca situatia sa fie analizata de catre departamentul de specialitate.
SECTIUNEA V: LIPSA DREPTULUI DE RETRAGERE
5.1. In conformitate cu prevederile art. 16 lit. e) din OUG nr. 34/2014, produsele cosmetice sigilate comercializate pe Site pot fi returnate doar daca nu au fost desigilate, din motive de protectie a sanatatii si igiena.
5.2. Din momentul desigilarii produselor cosmetice, acestea nu mai pot fi returnate conform prevederilor legale mentionate mai sus, pentru protejarea sanatatii consumatorilor.
5.3. Comenzile plasate si confirmate pe Site pot fi anulate si produsele pot fi returnate doar daca sunt in starea lor sigilata originala. Dupa desigilare, returnarea nu mai este posibila, cu exceptia cazurilor de defecte de fabricatie sau neconformitati.
5.11. In cazul in care o comanda contine mai multe produse si nu toate sunt disponibile in stoc, ALEXNECULA F.B.A SRL va contacta Cumparatorul pentru a decide impreuna:
i. Livrarea separata a produselor, pe masura ce acestea devin disponibile;
ii. Inlocuirea produselor indisponibile cu altele similare;
iii. Livrarea doar a produselor disponibile, cu ajustarea corespunzatoare a valorii comenzii;
iv. Anularea integrala sau partiala a comenzii.
SECTIUNEA VI: SUPORT ȘI CONTACT
6.1 Pentru orice întrebări legate de retur, ne poți contacta la:
Email: contact@verdeva.ro
Timp de răspuns estimat: maximum 2 zile lucrătoare
Ne străduim să-ți oferim un răspuns clar, rapid și o soluție potrivită.